Jump to content

Call of Duty: MW / Warzone

Buy     Read more

Escape from Tarkov

Buy     Read more

PUBG: BATTLEGROUNDS

Buy     Read more

DayZ

Buy     Read more

Technical support


InFerno
 Share

Recommended Posts

Инструкция на двух языках (русская и английская) | Instructions in two languages (Russian and English)

[English]

Spoiler

Tech support turns out to be where you bought it

If you have purchased software from sources other than those listed, then we do not provide technical support. (It is provided by the seller you bought from.)

Our online store:

If you bought the product on another site, then you write to where you bought it!!!!

 Rules for contacting technical support:

Спойлер

On our forum, there are instructions in each section with the game (READ CAREFULLY)

I hope you understand - first you try to solve the problem yourself, according to the instructions, if nothing worked out - you write to the seller from whom you purchased the program!

Unfortunately, we don't have magic and we don't know how to look into the distance to find out your problem. Sometimes you have to spend a lot of time to get everything you need and need from the user. To solve a problem quickly, you need to describe it well, sometimes using screenshots and videos to solve the problem quickly. This way you save time for yourself and for us.

in 99.9% of cases, when something does not work, there is a violation of instructions.

If errors occur, they are all listed too (this section contains solutions to many of your problems) CLICK TO GO

What should I report when a problem occurs!!?

  •     Name of the software;
  •     Name of the game
  •     Enter your key (or login from the launcher)
  •     Describe the problem in detail and attach screenshots of errors, if any; (If the problem has an obvious solution, the seller will inform you)
  •     If the problem cannot be solved, the seller transfers the data to the developer, who in turn will try to fix the error or defect;
  •     For help, contact only your dealer (you do not need to write to everyone).

I hope you understand - first you try to solve the problem yourself, according to the instructions, if the program still does not work, you already write to the seller from whom you purchased the program.

 

Create a ticket on the channel in Discord in the desired section

        1052082483_.png.cbfc9dea7440a6c16b16cf931e514969.png

Write to the Administration (with a detailed description of the problem)

  • Telegram: @lisi4ka138
  • Discord: lisi4ka#9210

We are responsible only for the sellers of our site. We are not responsible for other resellers!

[Русский]

Spoiler

Техподдержка оказывается там где вы купили

Если вы купили программное обеспечение не из перечисленных источников, то техническая поддержка нами не осуществляется. (Его предоставляет продавец, у которого вы купили.)

 Наш интернет-магазин:

Если вы купили продукт на другом сайте, то вы пишите туда где купили!!!!

 Правила при обращении в техническую поддержку:

Спойлер

На нашем форуме в каждом разделе с игрой есть инструкция (ВНИМАТЕЛЬНО ПРОЧИТАЙТЕ)

Надеюсь, вы понимаете - сначала вы пытаетесь решить проблему самостоятельно, по инструкции, если ничего не вышло - вы пишете продавцу, у которого приобрели программу!

К сожалению, у нас нет волшебства и мы не умеем смотреть вдаль, чтобы узнать вашу проблему. Иногда приходится потратить много времени, чтобы вытащить от пользователя все, что нужно и нужно. Чтобы решить проблему быстро, нужно хорошо ее описать, иногда используя снимки экрана и видео, чтобы быстро решить проблему. Таким образом, вы экономите время для себя и для нас.

в 99,9% случаев, когда что-то не работает, происходит нарушение инструкций.

Если возникают ошибки, то они все тоже перечислены (этот раздел содержит решения многих ваших проблем) НАЖМИТЕ, ЧТОБЫ ПЕРЕЙТИ

 

 О чем следует сообщать при возникновении проблемы!!?

  • Название программного обеспечения;
  • Название игры
  • Укажите ваш ключ( или логин от лаунчера)
  • Опишите проблему  подробно и приложите скриншоты ошибок, если таковые имеются; (Если проблема имеет очевидное решение, продавец проинформирует вас)
  • Если проблема не может быть решена, продавец передает данные разработчику, который в свою очередь попытается устранить ошибку или дефект;
  • За помощью обращайтесь только к своему дилеру (всем писать не нужно).

Надеюсь, вы понимаете - сначала вы пытаетесь решить проблему самостоятельно, по инструкции, если программа все равно не работает, вы уже пишете продавцу, у которого приобрели программу.

   Создать тикет  на канале в  Discord в нужном разделе

      1469815728_.png.427b409c4e3abe095849d86b8fc722a7.png

   Написать Администрации ( с подробным описанием проблемы)

  •     Telegram: @lisi4ka138
  •     Discord: lisi4ka#9210

Мы несем ответственность только за продавцов нашего сайта. За других реселлеров ответственность мы не несем! 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...