Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare III / Warzone

Buy     Read more

Escape from Tarkov

Buy     Read more

PUBG: BATTLEGROUNDS

Buy     Read more

DayZ

Buy     Read more

Recommended Posts

Posted

Инструкция на двух языках (русская и английская) | Instructions in two languages (Russian and English)

для русской версии прокрутите вниз | for the Russian version, scroll down

If you encounter this error, which means that your original key has changed

This software uses the unique identifiers of your hardware

Hardware component has changed

1573315149_.png.11fdfbdb470a1063c7c73f75d4e5440c.png

[English]

The error appears if you:

  • Added PC components
  • Removed PC components
  • Rearranged PC components in places
  • Used a spoofer 
Спойлер

This software uses unique identifiers of your hardware

  • 1 account = 1 pc (Example: when you first start the program, your account is linked to the current PC, further use of the same account on another PC is not possible)
  • If you use a spoofer, disable it and restart the computer
  • If you do use a spoofer.. first log in to the launcher, and then launch the spoofer (you need to restart the PC before that)
  • This all changes your original binding.

*If you add, change, rearrange something, it all changes your original binding.

No need to say I didn't touch anything, my HWID flew off (this can't be!!! if there are no changes, this error will not appear)

 

 

If you need to reset the HWID, then provide all the information to the Administration :

You need to provide the following:

  • Login (email), the key is required!!!
  • Reason for resetting HWID;
  • If the reason is a change in components, then write what exactly has changed. The more correct data you write, the more likely it is to be reset.
  • Expect a response (no need to spam everywhere)

 

Provide information about reset HWID in TICKET(🎫-𝙏𝙄𝘾𝙆𝙀𝙏 - HWID RESET )
In the message, you must specify all the data.

 

Create a ticket in discord  (🎫-𝙏𝙄𝘾𝙆𝙀𝙏 - HWID RESET )

If you do not provide the information (there will be no response to the message!!we will not waste time and

 

IF YOU HAVE A MISCONFORMITY IN THE APPLICATION WITH THE PC'S CHARACTERISTICS, THEN THE ADMINISTRATION IS RIGHT TO REFUSE TO RESET HWID

  • If you did not pass the test, then further reset is paid 100 rubles
  • If you need to reset more often in 2 weeks, the reset is paid 100 rubles
  • If you changed your PC the reset is paid 100 rubles

ATTENTION: AFTER YOU WRITE A PERSON FROM TECHNICAL SUPPORT, WAIT FOR AN ANSWER FROM HIM, YOU DO NOT NEED TO DUPLICATE YOUR INQUIRIES TO OTHER PEOPLE, BY THESE ACTIONS YOU WILL NON-HELP THROUGH THE PROCESS. YOU CAN WRITE TO ANOTHER PERSON IF YOU DO NOT ANSWER THE FIRST WITHIN 24 HOURS FROM THE MOMENT OF CALLING! WE USUALLY MAKE A DISCHARGE DECISION ASAP.

Time spent on resetting HWID will not be replenished (added)

ALSO PAY ATTENTION THAT HWID RESET CAN BE PERFORMED AT LEAST TWO WEEKS, WITH AN ACCEPTABLE RESET REASON.

 

[Русский]

Spoiler

Если  вы столкнулись с данной ошибкой, которая означает что у вас изменился первоначальный  ключ

Данное ПО использует уникальные идентификаторы вашего "железа"

 

Ошибка появляется если Вы:

  • Добавили комплектующие ПК
  • Убрали комплектующие ПК
  • Переставили комплектующие ПК местами
  • Использовали спуфер**
Спойлер

Данное ПО использует уникальные идентификаторы вашего "железа"

  • 1 учетка =1 пк ( Пример:  при первом запуске программы ваша учетная запись  привязывается к текущему ПК, дальнейшее использование той же учетной записи на другом ПК  не возможно)
  • Если вы используете спуфер отключите его и перезапустите компьютер
  • Если вы всё-таки используете спуфер.. сначала авторизовываетесь в лаунчере, а потом запускаете спуфер( требуется перед этим перезагрузка пк)

*Если вы что то добавляете, меняете, переставляете это все меняет вашу первоначально привязку.


Не нужно говорить я ничего не трогал у меня слетел HWID (такого не может быть!!! если нет изменений данная ошибка не появится)

 

Если вам нужен сброс HWID, то предоставьте всю информацию Администрации :

Вам необходимо предоставить следующее:

  1. Логин (почта) , ключ обязательно!!!
  2. Причину сброса HWID;
  3. Если причиной является смена комплектующих,  то пишите что конкретно изменилось . Чем больше правильных данных Вы напишите, тем больше вероятность сброса.

Ожидайте ответа (не нужно спамить везде)

 

  Сообщите информацию по поводу сброса HWID в TICKET (🎫-𝙏𝙄𝘾𝙆𝙀𝙏 -HWID RESET )

  В сообщении вы должны указать все данные.

   Создайте тикет в discord  (🎫-𝙏𝙄𝘾𝙆𝙀𝙏 -HWID RESET )

 

  Если вы не укажите информацию (на сообщение ответа не будет!!тратить время и  вытягивать  у вас каждое слово мы не будем!!!)


    ЕСЛИ У ВАС В ЗАЯВКЕ БУДЕТ НЕСООТВЕТСТВИЕ ХАРАКТЕРИСТИК ПК , ТО АДМИНИСТРАЦИЯ ВПРАВЕ ОТКАЗАТЬ В СБРОСЕ HWID

  • Если вы не прошли проверку то дальнейший сброс платный 100р
  • Если сброс нужно выполнить чаще за 2 недели  сброс платный 100р
  • Если вы поменяли ПК сброс платный 100р


ВНИМАНИЕ:
ПОСЛЕ ТОГО КАК ВЫ НАПИШИТЕ ЧЕЛОВЕКУ ИЗ ТЕХНИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКИ, ЖДИТЕ ОТВЕТА ИМЕННО ОТ НЕГО, НЕ НУЖНО ДУБЛИРОВАТЬ ВАШИ ЗАПРОСЫ ДРУГИМ ЛЮДЯМ, ДАННЫМИ ДЕЙСТВИЯМИ ВЫ БУДЕТЕ ЗАМЕДЛЯТЬ ПРОЦЕСС ПОМОЩИ НЕПОСРЕДСТВЕННО СЕБЕ ЖЕ. НАПИСАТЬ ДРУГОМУ ЧЕЛОВЕКУ ВЫ МОЖЕТЕ ЕСЛИ ВАМ НЕ ОТВЕТИТ ПЕРВЫЙ В ТЕЧЕНИИ 24 ЧАСОВ С МОМЕНТА ОБРАЩЕНИЯ! ОБЫЧНО МЫ ПРИНИМАЕМ РЕШЕНИЕ ПО ПОВОДУ СБРОСА В КРАТЧАЙШИЕ СРОКИ.

Время затраченное на сброс HWID не будет восполнено (добавлено)
ТАКЖЕ ОБРАЩАЕМ ВНИМАНИЕ НА ТО, ЧТО СБРОС HWID МОЖНО ВЫПОЛНЯТЬ НЕ ЧАЩЕ РАЗА В ДВЕ НЕДЕЛИ, С ПРИЕМЛЕМОЙ ПРИЧИНОЙ СБРОСА.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Sad 1
  • k0te1ka changed the title to Reset the HWID
  • Lisi4ka changed the title to Hardware component has changed
  • Lisi4ka pinned this topic
  • Lisi4ka locked this topic
  • k0te1ka unlocked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...